Dag 10 Arnhem

3 augustus 2021 - Arnhem, Nederland

1000 uur vertrek met de gedachte om ca1400 aan te komen in Arnhem met een kleine afstand van 50 km. Daarna opfrissen en naar het museum te gaan In het centrum van Arnhem.

Maa de Veluwe gooide roet in het eten.

Na een half uur onderweg kwamen wij aan bij Laag Soeren, begin van de Veluwe.

Goede fietspaden en prachtige omgeving.

Maar de route ging over de Posbank en 7 heuvelen. Zeer bij bekend bij wielrenners, want die kwamen wij veel tegen.

Want het was heuvel op en heuvel af en dat een paar uur lang.

En dan kom je uiteindelijk in Arnhem aan, dan blijkt ons onderkomen aan de buitenkant van Arnhem te liggen met ook veel heuvels.

Kortom, aankomst 1600,  60 km gefietst met veel heuvels en geen museum 😀

Geen relaxte fietsdag, maar de beenspieren werden op de proef gesteld

Tot ons geluk een heel mooi onderkomen oftewel een vrijstaand huis achter het woonhuis vd eigenaar.

Ruime slaapkamer, toilet en douche, goede keuken en woonkamer met internet en ook TV. Daarnaast eigen zitje in de tuin.

Daarom meteen maar de komende dagen de route vastgelegd tot zaterdag.

Morgen een lange dag van 90 km naar de camping waar wij gaan kamperen in Boxmeer.

RESTAURANT - GRAND CAFÉ
DE DOUAIRIÈRE is ook al gereserveerd voor de tapas avond, wat zeer populair is in Boxmeer en altijd vol is.