Dag 11 Boxmeer

5 augustus 2021 - Boxmeer, Nederland

Na ontbijt vertrek om 0930.
Eindelijk de zon en lekker fietsend door Arnhem naar Rijn. Daarna een lange en hele mooie tocht over de rijn/maas route.

Verschillende keren met de pont overgestoken en via de Mookerheide kwamen wij aan volgens planning aan om 1600 uur op de camping in Boxmeer. De 90 km was geen enkel probleem en dit was zeker een van de mooiste fietsdagen.

Op de camping plek voor ons tent met een eigen picknicktafel wat heel comfortabel was.

Daarna contact gemaakt met George en Wendy, 2 leuke mensen uit Zwolle, die samen met hun hond ook het rondje Nederland doen met de fiets en ook dezelfde richting op. Lekker geborreld en gelachen, maar uiteindelijk moesten wij naar ons restaurant 3 km verderop.

Van 1930 tot 2300 uur heel lekker gegeten en toen terug. Toen barste de hemel open en drijfnat kwamen wij aan bij de tent.

Gelukkig was er een soort overdekte recreatie ruimte op de camping waar wij verder konden schuilen en onze fietstassen daar ook te brengen.en ook om de natte kleding te drogen.

Daarna toch in de slaapzak en even nog ruzie gemaakt met een mug en dasrna in dromenland 😀

Om 0730 uit de veren en warempel weer een zonnetje.

Eerst nog wat kleding drogen en ook de tent.

Straks weer naar een camping, in Swalmen (( ca 75 km  verderop)maar dan hebben wij een huisje en zullen wij ook onze fietsvrienden ontmoetten die ook in de buurt verblijven.