Dag 14 Hilvarenbeek in Brabant

7 augustus 2021 - Hilvarenbeek, Nederland

Het was weer een bijzondere dag.

Daan zei gistermiddag al tegen mij dat zij het gevoel had dat zij minder bagage had in de fietstassen. Savonds wil zij haar gymschoenen aantrekken, maar nergens te vinden.

wat bleek, woensdagavond kwamen wij  na het restaurant weet nat op de camping. Daar was één overdekte ruimte waar wij alle spullen hebben neergelegd en 1 fietstas en haar schoenen in een kist gestopt. Volgende dag heb ik alleen de fietstas eruit gehaald. De camping gebeld en zij sturen de schoenen naar ons huis.

0915 op de fiets met lekker zonnetje richting Eindhoven. Bij Heeze een heel lang stuk over de hei en dat was heel erg mooi stukje natuur.

Bij de boer hebben wij de lekkerste kersen gekocht die je hebt geproefd en tijdens het fietsen 1 kilo samen opgegeten.

In Son en Breughel heeft Danielle toch paar schoenen gekocht en daarna langs Prinses Magrietkanaal naar Hilvarenbeek.

Maar net voor aankomst bij de woning weer een dikke plensbui, dus weer nat geworden.

Wij hebben een mooie eigen ruimte bij een villa.

uiteindelijk toch ca 85 km gefietst omdat wij toch paar keer de borden hebben gemist, maar het was geen enkele moeite.

Komende dagen slecht weer voorspeld, dus route en onderkomen wat aanpassen. Maar alleen morgen naar de camping😀