Dag 18

10 augustus 2019 - Lugo, Spanje

Na ontbijt auto verlost van toilet en vuil water en water gevuld en verderop bij de supermarkt gestopt voor inkopen. Toen weigerde onze TomTom, dus verder met kaart. Alleen om in stad je plek te vinden heb je wel een probleem. Maar dan zou ik mijn google map gaan gebruiken en is het ook opgelost.

Lugo was vandaag ons einddoel met een grote parking voor campers tegen het oude stadscenrum aan. Voor Lugo aangekomen even koffie drinken en toch weer rommelen met TomTom. Uiteindelijk zag hij weer het licht en kon ik ve camperplaats invoeren. Keurig om het centrum heengeleid en bij parking aangekomen. Zonder navigatie was dit niet gelukt, want Lugo is een grote stad.

Het oude stadscentrum is oude romeinse vesting geweest met een grote stadswal eromheen. Museum bezocht met daarbij nog oude romeinse vloeren en badhuis zichtbaar. Heel vriendelijk stadje met veel oude middeleeuwse gebouwen en leuke winkeltjes en restaurants.

1. Truus:
    11 augustus 2019
    Dat. Ware leuke foto s van jullie dat is wel een belevenis vind lk geniet er maar van Je ken zien dat het nog vroeg is want je ziet niet veel mensen lopen