Dag 19 Hellevoetsluis

13 augustus 2021 - Hellevoetsluis, Nederland

Heerlijk geslapen in de tent, maar de tent was wel nat geworden door de vochtigheid.
Gelukkig ging de zon schijnen en de tent opgepakt en laten drogen. Dat heeft wel wat tijd gekost.

Bij het inpakken gaat de tent achterop mijn fiets met een bagagebinder oftewel een spin.

was net daar mee bezig toen de buurman zijn auto moest uitparkeren en ik alles moest verplaatsen. Daarna was de spin weg, lang gezocht maar niet gevonden. Nog steeds onbegrijpelijk.
Eindelijk om 1130 op weg.

Weer fietsend door het mooie Zeeland, af en toe windje tegen, maar wel lekker een zonnetje.

De stranden drukbezocht en ook heel veel campers met een plekje aan zee.

Om ca 1700 bij Stellendam bij de visafslag een glaasje witte wijn met vis gegeten.

Om ca 1800 aangekomen in Hellevoetsluis bij de ouders van Danielle, want de route van Rondje Nederland gaat toevallig hier langs.

Weer een mooie fietsdag van ca 65 km.

Vrijdag een rustdag en ook mijn fiets gemaakt.

Zaterdag de laatste dag naar huis van 95 km.

Dus een klein toetje voor het laatst.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nico en coba:
    18 augustus 2021
    Hallo Jan en Daniëlle.

We hebben weer met veel belangstelling jullie mooie fietstocht door dit schitterende landje mogen volgen, regen en wind trotserend, chapeau.
    Ik heb het ook gevolgd met de intensie om het zelf ook een keer alleen dus zonder Coba te gaan ondernemen zij het met gemiddeld wat langere dag afstanden. Alleen ruim van tevoren overnachtingen reserveren is een gokje gezien het weerbeeld wat jullie ondervonden en een paar dagen vooraf reserveren is de kans groot dat alles vaak bezet is, zeker als het op dat moment mooi weer is.
    Jammer dat jullie het qua weersomstandigheden niet zo getroffen hebben maar gezien de verhalen hebben jullie er toch nog een gezellige en mooie fietstocht van weten te maken. Nederland is ook zo'n mooi fietsland.
    Bedankt voor de verhalen, we hebben er van genoten.
    Groetjes Nico en Coba.
  2. Truus:
    18 augustus 2021
    Jan dat was een leuke plaats