Dag 26

31 augustus 2018

Neubeuern ligt x ca 900 km van Amstelveen en een planning gemaakt om vrijdag wat door te rijden tot ca 1500 uur en tijd om wat te relaxen om zaterdag ca 3 uurtjes rijden om ca 1200 thuis te komen. Wij vertrokken om ca 0900 uur in regenachtig weer. Op de snelweg veel verkeer, maar ook wegopbrekingen. Om half elf, na 1,5 reistijd 100km afgelegd de beslising om bij Ingolstadt koffie te gaan drinken en om te tanken. Gewoon maar een afslag gemaakt bij industriegebied van Ingolstadt en stonden ploteseling op een hele grote parkeerplaats. Er stonden zelf een paar campers en een paar autos. Bleek een heel groot outlet centrum te zijn van alle topmerken. Daar ging onze planning😀 wij hebben mooie kleding gekocht met 70% korting. Om 1500 waren wij weer terug bij de camper en parkeerplaats was totaal bezet met honderden autos. Het was weer regenachtig en Daan ging rijden om 1500 uur tot 1900 uur. Maar wij hebben 2 uur file gehad waarvan 1 uur complete stilstand. Veel mensen stonden buiten de auto en sommigen moesten ook naar het toilet oftewel bosjes langs de autos. Daar hadden wij geen last van met een eigen toilet en Daan ging lekker de autos af met een mok thee in haar handen, want ook de keuken was bij ons. Ik ging achter even op bed liggen en Daan las een boek. Ineens een gil, want plotseling waren alle autos voor ons verdwenen. Het was mijn beurt om weer te rijden. Eindelijk uit de file, vanwege een ongeluk. Nwe planning gemaakt en uiteindelijk zijn wij aangekomen om 2100 in Bad Camberg. Morgen nog ca 400 km te rijden dus gaan wij om 0700 rijden om zaterdag in de middag thuis te komen.

1. Nico en coba:
    1 september 2018
    Hallo Jan en Daniëlle,
    Welkom thuis.
    Met veel plezier hebben we de mooie verhalen en even zozeer schitterende foto,s mogen bewonderen.
    Ik keek even op van"gaan ze nu alweer naar huis"maar zo snel vliegt een vakantie voorbij dus ook voor de lezers.
    Echte liefhebbers van de barbecue en andere culinaire hoogstandjes, maar ja als er veel gesport wordt moet je weer op krachten komen.
    Gelukkig hebben jullie ook geen noemenswaardige pech gehad met de camper voor zover we weten en ach een paar files is beter dan een dikke bout in de achterband waardoor je een dag moet wachten voor het juiste materiaal🤬.Geboft met het schitterende weer,genoten van het mooie Kroatië/Slovenië en Italië zoals door jullie omschreven en ondanks het hoogseizoen mooie plekjes kunnen vinden voor de overnachtingen,toegestaan of niet😜.Wat wil je nog meer.Succes verder met werk en gezondheid en we hopen dat Wim en Dani ook nog veel mogen genieten van mooie camperreizen.
    Groetjes Coba en Nico.
  2. Els Vlielander:
    1 september 2018
    Hallo Jan en Danielle
    Gelukkig veilig thuisgekomen na een lange mooie reis waar jullie ook met plezier
    op terug kunnen kijken en wij ook, wat hebben we genoten van jullie mooie verhalen en foto's als het ware meebeleefd zo intens. Wij willen jullie ook hartelijk bedanken dat wij dit mochten delen met jullie en bovenal alle goeds toegewenst met de hartelijke groeten van Cor en Els. P.S. Ongeveer 3mnd geleden hebben we het vacverslag van vorig jaar van jullie nog bekeken dat had ik opgeslagen dat was ook zo mooi.