Dag 30 Le Treport

23 augustus 2019 - Le Tréport, Frankrijk

Einde ochtend met de fiets naar beneden naar de vishal om de fruit de met op te halen. Weer een hartelijk begroeting door de eigenaar en zijn vrouw en wat verhalen over de familie Blanchemane. Ik heb daat natuurlijk wat fotos gemaakt. Toen wij vertelde dat wij de  grote schaal fruit de mer achterop de bagagedrager en dan teruglopend naar de camper zouden gaan, was dit onbespreekbaar. Want de schaal was erg mooi opgemaakt. Zij hebben de schaal met de auto naar onze camper gebracht.

Daan had de picknicktafel al gedekt, die wij deelde met onze franse buren die hun ogen uitkeken toen onze schaal fruit de mer werd gebracht. Wij hebben gesmuld en andere franse vrouw bracht haar eigengemaakte mayonaise voor onze fruit de mer.

Onvergetelijke middag met prachtig weer, leuke franse mensen om ons heen en de heerlijk schaal met garnalen, krab en andere lekkernijen.

Na de lange lunch gingen wij uitbuiken op het strand.

Daan ging nog even op de fiets naar Auchan, bekende franse supermarkt die allerlei lekkere dingen verkoopt.

savonds een lichte maaltijd met een franse boerenkip met stokbrood.

Bij zonsondergang zijn wij naar de klif gelopen, koffie en toetje meegenomen en langzaam zagen wij de zon wegzakken in de zee.

Een perfecte afsluiting van onze vakantie.

1. Truus:
    24 augustus 2019
    Jan en daan jullie kunnen zeker geen vis meer zien leuke foto s het zag er goed uitgevoerd uit gr v Truus
  2. Truus:
    25 augustus 2019
    Jan en daan het is hier ook hittegolf dat zijn we ook niet gewend maar jullie hadden een mooie schaal vis en leuke foto s nog veel plezier gr v Truus
  3. Nico en coba:
    27 augustus 2019
    Hallo Jan en Daniëlle,
    We hoeven jullie niet te vragen hoe de vakantie is geweest,lekker sportief bezig geweest en de inwendige mens goed versterkt,dus beide in balans,tenminste!!!!
    Al met al hebben we weer genoten van jullie dagelijkse activiteiten,bedankt en succes verder.Groetjes Coba en Nico
  4. Els Vlielander:
    27 augustus 2019
    Hallo Jan en Danielle.
    Hartelijk dank voor jullie Prachtige verslagen en Foto's geweldig we hebben er enorm van genoten, we reisden mee met jullie alleen jullie werden moe en wij niet.
    En jullie heerlijk gefietst goed voor de conditie maar dat hadden jullie al.
    Verder succes gewenst met de dingen die jullie nog gaan ondernemen. Groetjes Cor en Els