Dag 14 San Vincente de la Barquera

6 augustus 2019 - San Vicente de la Barquera, Spanje

Vanmorgen 0800 de politie met verzoek om te vertrekken. Wij stonden tegenover de 25 officiële parkeerplaatsen, maar dat was op zich geen probleem. Alleen achter ons waren er nog ca 20 campers erbij gekomen, dus dat liep uit de hand. Wij waren al klaar voor vertrek, dus was geen probleem. Alleen het ontbijt wat uitgesteld. Tussenstop vissersdorpje Camillas, waar ook het woonhuis staat van architect Gaudi. Te lange rij voor een bezoek. Daarna naar San Vincente.

Er waren wat camperplaatsen aan de kade, maar het was hardstikke druk. Uiteindelijk geparkeerd naast de kerk.

Op de fiets naar andere kant haven waar het strand lag met een camping. Heerlijk gezwommen in de zee met surfgolven.

Daarna naar de camping en heerlijke warme douche genomen en mijn 4 dagen baard eraf. Natuurlijk hadden wij deze spullen almee genomen in de fietstas👍.

Savonds uit eten aan de visserskade en toen kwam er hevige noodweer met onweer.

Om 2200 droog en naar camper gegaan. Alleen Daan vond het niet prettig om alleen naast de kerk te staan en te blijven slapen.

Fietsen weer erop en toen weer noodweer.

Door het stadje gereden, maar alles was gewoon vol. Uiteindelijk vlakbij onze kerk aan de havenkant 2 campers bij elkaar en daar kon ik nog parkeren.  Alleen blokkeren wel een toegangsdeur van een bedrijf, maar die gaan toch pas morgen om 0800 open.

Nu mooi uitzicht over de haven en morgen vroeg op.

1. Truus:
    7 augustus 2019
    Jan mooie foto van jou leuke witte hemd en daan is al goed bruin en mooie foto s. Ik ben met Joop naar carliloog geweest hij krijgt nu een kastje om gaan ze kijken die ritmestoris heeft nu liefjes je bent weer op de hoogte veel liefs v Truus en Joop