Dag 22

24 augustus 2017

Heerlijk ontbeten in het zonnetje met uitzicht over het meer. Om 1100 uur start van onze fietstocht van ca 50 km om gedeelte van het meer te fietsen. Er zijn daar heel veel fietspaden uitgezet en veel mensen maken daar ook gebruik van. Wij namen natuurlijk het grootste rondje Hele mooie fietsroute langs het meer en onderweg nog een italiaans stel op de tandem met hond achterop. Zie foto. Door halverwege een veerpont te gebruiken, fietsen wij toch een soort rondje om het meer. Na de veerpont wilde ik de lunch nuttigen bij een eenvoudig tentje. Maar Daan zag een heel mooi relax/welness hotel aan het water en ging op onderzoek uit. Uiteindelijk hebben wij daar zeer uitgebreid geluncht met voorgerecht, hoofdgerecht, toetje, wijn en koffie omgerekend voor maar €  32. Dat in een 4• hotel op mooie locatie aan het water.

Maar toen moesten wij nog met volle maag nog 20 km rijden door bergachtig terrein en laatste stuk eindelijk weer langs het meer. Ca 1900 weer bij de camper, stoelen gepakt en heerlijk aan het meer gezeten en Daan ging nog even pootje baden. Tot nu toe hebben wij nog de sateliet tv gebruikt en ook vanavond net gedaan om naar sjax te kijken. Ik liet dit maar over mij heen komen en aantal vrienden hielden mij op de hoogte. Ajax heeft verloren Hoogste tijd om maar bed te gaan