Dag 23

25 augustus 2017

Heerlijk ontbeten in het ochtendzonnetje. Komen veel nwe mensen op de camping, maar gelukkig niet naast ons. Smiddags aan het strand gelegen en gezwommen in het meer.  Einde middag naar de supermarkt gegaan en vlees gekocht. Want ons laatste avond hebben wij afgesloten met een bbq. Het ging prima, totdat de gemarineerde spareribs op het rooster lag. Flinke rookontwikkeling over de camping en aantal mensen deden het raampje dicht of de tent werd afgesloten. Maar de spareribs waren superlekker. In het donker langs het meer gelopen onder een stralende hemel. Bij een 4* hotel op het terras aan het water de lekkerste cappucino van de vakantie genomen. Een mooie afsluiting van onze dagen in Lipno.

1. Els Vlielander:
    28 augustus 2017
    Daan en Jan bedankt dat wij jullie vakantie mee mochten beleven, mooie verhalen en foto's geweldig.
  2. Nico en coba:
    30 augustus 2017
    Jan en Daniëlle,het zit er weer op?Toch wel heerlijk hé met zo,n camper te zwerven door div.landen en veel avonturen beleven.Wij hebben ook zeer genoten van de verhalen en de foto,s,en ik heb het ook virtueel meebeleefd.Jullie hebben ons ook op een paar leuke ideeën gebracht betreffende toeristische bezienswaardigheden.Bedankt en tot jullie volgende reis.