Dag 3

8 augustus 2018 - Radovljica, Slovenië

kortom het ea vanmorgen met fiets omhoog geklommen en daarna langs een grindpad naar Bled gefietst ca 45 min. Bled is zeer toeristisch en met busladingen  worden de mensen aangevoerd. Vandaar met grote spoed naar treinstation om precies op tijd  nl 1131 uur de trein naar Bohinsjko jezero te gaan. Prachtig meer met watervallen.

Daar  gefietst langs het meer en daarna een heerlijke lunch mer uitzicht op het meer. Bij treinstation kwamen ned stel met 2 kleine jongens op fietsvakantie tegen. Fiets met aanhangwagen voor het ukkie en oudste jongen op kinderfietsje die ook gekoppeld kon worden aan de fiets. Je waant je ook weer terug in de tijd op het station met oude treinen en een conducteur met zijn treinbordje. Om 1700 weee terug in Bled en terug naar de camping met een grote afdaling naar de rivier. Een mooie dag die wij, na een zeer koude duik in de rivier,  hebben afgesloten met een bbq oftewel met de nwe skotel die aangesloten kon worden op de gasaansluiting buitenkant camper. Kortom, het was wel een zeer drukke dag😀

1. Mark Kistemaker:
    8 augustus 2018
    Jan, Daan

Dat ziet er gaaf uit dat Slvenie. Wil ik ook :). Lekker bezig met dat fietsen.

Groet,
    Mark