Dag 16

21 augustus 2018 - Sveti Lovreč, Kroatië

Danielle had last van buikkramp, dat heet dus diaree. Uiteindelijk toch maar op pad gegaan naar schieteiland Kamenjak.

Met de camper naar Medelin gereden en auto weer op parkeerplaats gezet bij Lidl. Vandaar fietstocht naar het schiereiland Kamenjak. Vroeger was het gratis en kwamen er nauwelijks mensen. Nu moet je betalen als je met de auto komt en het is ontzettend druk. Alleen maar zeer grove grintwegen en het is een en al stof. Daar fiets je dan ca 1 uur om aan het einde te komen van het eiland. Je mag overal je auto parkeren, liefst tege de zee aan. Heel veel mooie baaien met zeer helder water, ook overal verspreid kleine restaurantjes. De Safaribar ligt op het einde en is ook zeer populair. Overal zitjes onder palmbomen met uitzicht op zee. Door alle drukte weer terug op de fiets over het stoffige pad, grote keien proberen te ontwijken en ook berg op en af met 32 graden. Beland bij een baai waar Danielle heeft geslapen onder een pijnboom en ik heb heerlijk gesnorkeld. Daarna weer 1 uur terug fietsen naar de camper, inkopen gedaan en om 1930 weer terug op onze camping bij de wijngaarden. Wij zijjn daar nu 6 nachten gebleven en morgen ttrekken wij verder. Maar wij nog niet waar naar toe. Mir

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade