Dag 17

19 augustus 2017

Even bijkomen van gisteren. Vandaag nemen wij de fietsen mee op de trein. Heenreis liep goed af en bij centraal station Boedapest nogmaals gevraagd wanneer laatste trein zou vertrekken en dat was om 1900 uur. Daarna weer de bus Heerlijk om door de stad te fietsen. Je komt overal en ziet ook veel meer. Vandaag begon een jaarlijks folklore festival langs de Donau met optredens, maar ook veel eettentjes. In de middag nog lekkere hongaarse goulash soep gegeten. Voor alle zekerheid hebben wij de trein genomen van 1800 uur. Duurde wel wat langer vanwege andere route, wat wij niet wisten. Want plotseling door een lange tunnel, die wij normaal gesproken niet hebben meegemaakt. Maar uiteindelijk 1915 uur op onze eigen station Even wat rust in de avond en verder planningen maken voor de komende dagen, want weten nog niet precies waar wij  naar toe gaan. Wij laten ons een beetje leiden door de weersomstandigheden en willen kou en regen vermijden Morgen laatste dag in Boedapest en dat wordt een museum dag,.