Dag 19

24 augustus 2018

Omdat Kpn duistere afspraken heeft gemaakt met Tele2 kroatie, geen intetnetverbinding. Terwijl ik zeer goed ontvangst, geen internetservice. Betekent achterstand met reislogger, gelezen door enthousiaste volgers😀, maar nog belangrijker dat ik een paar contracten moest bekijken en weer doorsturen. Want mijn werk loopt gewoon door, wat ik op zich niet erg vindt. Drie keer gebeld met servicedesk, maar konden mij niet helpen want volgens hun zou alles moeten werken. Nou, 1 ding was zeker dat ik niet kon werken😢

Vridag was vertrek gepland, maar toch besloten om te blijven vanwege het mooie weer (32gr) en vanwege weersomstandigheden in de bergen. Wij zijn naar het dorpje gelopen en liepen langs een groot tomatenveld. Daan struinde door het veld en nam 3 tomaten  mee. Einde middag ging zij een rondje fietsen en toch ook maar weer langs het tomatenveld. Alle duizenden tomaten waren weg. Naast het veld stond de vrachtwagen met de biologische tomaten voor de winkels. Zij was te laat (zie fotos). Heerlijk nog gezwommen en ook een beetje veel geergerd aan Kpn. Wilde graag de weerkaarten zien waar wij evt naar tie zouden gaan, ook mijn kranten downloaden, wekmail lezen, plaatsen bekijken etc. In de avond kwam de voorspelde regen en onweer en wij keken uit de camper over zee. Zaterdag gaan wij echt hier weg

1. Mark Kistemaker:
    26 augustus 2018
    Ik zou maar gaan. De Sloveense politie heeft groots ingezet op het pakken van tomatendieven. De boeren hebben hier al jaren last van.....:). Alle gekheid op een stokje, ik wist niet dat Slivenie zoveel te bieden had. Prachtig.
    Mark